Biotebal rzęsy XXL


 Hej Kochani! 💖


Od dłuższego czasu 'polowałam'; 'czaiłam się' na jakąś odżywkę, aby poprawić kondycję swoich rzęs, jednak najbardziej obawiałam się, że moje oczy będą czerwone, a produkt wywoła silną reakcję alergiczną. Długo zwlekałam, jednak w końcu podjęłam decyzję, że warto spróbować. 



Moje rzęsy nie były w bardzo złej kondycji (co możecie zauważyć na zdjęciu obok, ale z racji tego, że jestem ciemną blondynką moje rzęsy są dosyć jasne i przez to wydaje się, że jest ich jeszcze mniej), ale stwierdziłam, że warto je wzmocnić, wydłużyć i pogrubić. Przez przypadek natknęłam się na reklamę (w internecie) Biotebalu. Początkowo byłam do tego dosyć sceptycznie nastawiona, jednak poczytałam opinie na Wizażu i stwierdziłam, że warto spróbować.
Pod koniec czerwca zakupiłam produkt w aptece, zapłaciłam za niego +/- 40zł. Mam dosyć wrażliwe oczy, a mimo wszystko nie wystąpiło żadnej reakcji alergicznej :D  Już po 2/2,5 tygodnia zobaczyłam znaczną różnicę. Biotebal nakładam tak, jak jest zalecone w ulotce, czyli codziennie wieczorem (przed snem) na oczyszczone i osuszone rzęsy.


Rzęsy stały się dłuższe i gęstsze (jak widać na zdjęciu niżej, są tylko pomalowane jedną warstwą najzwyklejszej mascary, aby podbić ich 'czarny' kolor), a dodatkowy plus to bardzo mało ich wypada (wracając wspomnieniami do okresu sprzed kuracji, gdzie sporo   w czasie demakijażu ich wypadało). W sumie, zmianę zauważyła kuzynka i mama, które zareagowały  w podobny sposób:

 
"WOW to są twoje rzęsy?! Serio nie masz sztucznych? Czym ty je malujesz?" 
Mam nadzieję, że po dłuższym stosowaniu będzie widać jeszcze większą różnicę niż dotychczas. Ale już teraz wiem, że z czystym sercem mogę Wam polecić Biotebal do rzęs XXL jest wart codziennego poświęcenia i ceny. Na efekty trzeba trochę poczekać, ale mówię Wam, że na prawdę warto. 


Buziaki ❤❤


Przydatne linki:
Mój Instagram: https://www.instagram.com/_martineczka_/
Biotebal do rzęs XXL:  http://www.biotebal.pl/produkty-biotebal/biotebal-serum-do-rzes-kosmetyk  

Komentarze

Popularne posty