Peeling kawowy

Hej Kochani! 💖

 Jeśli pragniesz super mechanicznego złuszczenia, to jest właśnie dla ciebie!
Ostatnio zakochałam się w peelingu do twarzy i ciała właśnie z kawy i cukru. Tak, tak! Dobrze przeczytaliście :D
 No a czy może być coś bardziej wspaniałego pod prysznicem niż ulubiony zapach i spływający prosto do ust smak kawy i słodyczy? Sądzę, że chyba nie :D




Peeling robię w proporcjach 1:1 lub 2:1 (kawy:cukru). Kawa oczywiście najzwyklejsza mielona.






Już po pierwszym użyciu zauważyłam, że skóra jest delikatna, gładka a na buzi moje przebarwienia stały się o wiele bardziej niewidoczne wręcz prawie zniknęły. Jeśli macie cerę wrażliwą to radzę nie stosować tego lub zrobić na mało widocznym miejscu test czy was nie podrażnia.


Buziaki ❤❤

Mój Instagram: https://www.instagram.com/_martineczka_/

Komentarze

  1. Świetny post, również stosuję od pewnego czasu i jestem zadowolona! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty